Our LOVE

Daisypath Anniversary tickers
cinta mampu mengubah segala..namun kita tetap sama..andai kita lalang..maka matilah kita dibawanya..andai kita madu..maka bahagia jadinya..

nuffnang

Monday, April 25, 2016

Kisah Si Tukang Urut Power

Peh tajuk semua nak win. Al-kisah berbunyilah kisah di suatu hari yang tenang dan indah. hahahaha.. ok bukan nak bersyair bermadah bagai. Sebenarnya last week ada sembang dengan akak opis ni. Dia baru lepas pergi urut dekat sorang makcik ni. Daripada dia cerita memang macam ok sebab harga yang murah. RM40 je. Kira murah banyak la kalau nak banding dengan harga yang aku buat kat spa atau makcik yang selalu aku panggil datang rumah urut. Ok yang selalu tu tipu lah sebab dah lama dah masa lepas bersalin. sekarang baby pun dah nak masuk 11 bulan.

So, nak jadikan cerita aku pun pergilah ikut akak ni masa lepas balik keje. Makcik ni urut kat rumah dia. Nama tak payah bagi tahulah. Dia urut memang oklah dalam sejam macam tu. Dia cakap badan aku masuk angin. Tapi masa sebelum start tu dia tanya nama penuh dulu. Aku dah rasa macam tak berapa best la plak bila dia tanya2 nama bagai ni. Biasa kalau macam tu memang ada baca2 gak. Tapi aku biar je dia  urut. Urut tu lebih kurang la macam tukang urut biasa buat. Dia sendawa memang banyak la sebab dia kata badan aku banyak angin. Maybe memang macam tu kot kalau tukang urut ni. Kita yang banyak angin dia pulak yang sendawa.

Masa awal2 semua macam biasalah. Pastu dia start lah tanya kat rumah ada apa2 ke. Macam tu lah.. Macam nilah...masa tu aku jadi tak syok plak. Bila balik rumah mula la aku rasa takut... Adui padahal sebelum ni biasa je tak ada apa benda pun. Lepas habis urut dia bagi makan madu macam ada campur jamu kot. Lepastu bagi makan ubat bulat2 macam makjun ke manjakani.. Aku pun xtahu la. huhuhu... Yang ni I is tak suka hokay. Malam nak tidur rasa badan sakit2 plak. Orang cakap kalau lepas urut badan sakit2 maknanya tak bagus. So, aku rasa tukang urut ni tak sesuai kot dengan aku. Tapi aku memang tak berapa berkenan lah kalo yang SESUATU ni. Seram mak nokkkk..

Takpelah lepas ni cari yang mahal pun.. Takut kotttt.... huhuhuhu...

Gambar ehsan google.

No comments:

Post a Comment