Our LOVE

Daisypath Anniversary tickers
cinta mampu mengubah segala..namun kita tetap sama..andai kita lalang..maka matilah kita dibawanya..andai kita madu..maka bahagia jadinya..

nuffnang

Tuesday, October 30, 2012

NEKAD

Pening gak dalam beberapa hari ni duk pike pasal nak terime ke tak offer dari OMRON ni...kalo tanye orang, confirm suh terime...gile tak terime...jadi ENGINEER tu...org berebut nak...yg aku dah dapat nak tolak lak...huhuhu...
ni sume gara2 semalam kawan2 kat tempat keje ni suh pike betul2 sebab kat sini masa flexible...keje santai...pastu next month bos nak naek kn gaji...adui...pening pike...
balik semalam discuss lagi ngan incik abg...de kata kalo gaji lg tinggi dari OMRON, stay jela...adui...pening lagi...xdpt jawapan gak...
sampai la pagi tadi wat keputusan berani....terus jumpa bos...cakap nak tahu berapa de nak naekan gaji...so, de membebel la...de kata naek takle lebih dari 2k sbb aku xtunjukkan effort yg bagus...aku wat keje simple je...aku bkn head mana2 department...pastu siap ckp kalo aku gi OMRON, gerenti boleh thn 3 - 6 bln je pastu aku cari de balik n nak keje kat sini....yeke????kerek tul....punye banyak keje aku wat mmg de pejam je kan...so, disebabkan mulut longkang de tu...so,aku nekad utk quick...ye gak...penat2 belajar engineering xkan nak keje cam skang...future kelam je aku tgk...baek gi kat international company...dah tentu2 ade rule....pekerja kilang pun gaji on time...kat sini....hampeh...
now mmg nekad next week i will be ENGINEER OMRON....muktamad....ya Allah berkatilah hamba mu ini...semoga keputusan yg aku buat merupakan keputusan yg terbaik...aminnn...

No comments:

Post a Comment