Our LOVE

Daisypath Anniversary tickers
cinta mampu mengubah segala..namun kita tetap sama..andai kita lalang..maka matilah kita dibawanya..andai kita madu..maka bahagia jadinya..

nuffnang

Monday, October 22, 2012

ALLAH penentu segala

Allah maha mengetahui dan maha pemurah..andai kita tidak bakhil utk berdoa, insyallah pasti akan diperkenankan cuma masa, tempat hanya Allah yg tahu...
Aku juga beruntung sbb diamond ku Elyna Yusof banyak sgt membantu...mmg aku dah rasa bulan ni aku be zero...tapi di saat2 akhir,aku dapat 6K....Sape tahu kan???semuanya hasil kerjasama dan pertolongan dari kak ely...sebab tu, aku kata kt agensi shah alam ni lain sgt2....cume kite je yg nak berubah atau tak..kalau rase bahagia dgn mkn gaji...teruskan la...sbb aku pun mkn gaji..so, aku tahu mcm mn peritnye mkn gaji ni....belum cukup bulan dah menghitung hari utk gaji masuk.....takkan la kite keje semate2 utk byr hutang je kn...aku xnak selama nya mcm tu....alhamdulillah...tindakan aku membuahkan hasil....insyallah aku ingin menjadi somebody dan membanggekan parents ku yg dah banyak berhabis utk membesarkan aku...hope diorang xkn jadi mcm org yg dpt 300-400 sebulan walau anak belajar tinggi...aku harap diorang dpt lebih dan sgt setimpal....aminn....

No comments:

Post a Comment