Our LOVE

Daisypath Anniversary tickers
cinta mampu mengubah segala..namun kita tetap sama..andai kita lalang..maka matilah kita dibawanya..andai kita madu..maka bahagia jadinya..

nuffnang

Wednesday, October 24, 2012

Kadang2 ALLAH turunkan hujan dikala panas untuk menghadiahkan pelangi yg cantik

Baru dpt bad news....mama kene masuk ward sbb buah pinggang de rosak teruk....huhhuhu...serabut sgt ni...dah la anak aku xnak ngan orang lain...memang mama yg jaga dari de lahir...so, skang mama dah sakit...aku xsanggup la nak bia mama jaga de dah sakit mcm ni....aku rasa berhenti keje ok kot....pastu nak watpe lak??? serabut sgt2 ni...
dalam aku serabut2 nak behenti keje...tetibe dapat call dari stranger...sape plak ni rupenye aku dapat keje as ENGINEER DI OMRON....seronok sesangat...hip2 hooray...akhirnye aku akan bergelar engineer dalam beberapa hari lagi...huhuhu...
minggu ni je aku dapat 2 berita gembira...alhamdulillah...walaupun tadi baru dapat berita sedih...tapi ALLAH tu sentiasa pemurah...setiap yg berlaku ada hikmahnya....
sebab tu la aku kata DI KALA DATANGNYA HUJAN SECARA TIBA2 WAKTU PANAS TERIK KERANA ALLAH INGIN MUNCULKAN PELANGI YANG CANTIK UNTUK SANTAPAN
Sebenarnye ikut kan ati mmg nekad dah nak behenti keje tadi...siap ckp ngn my syg lg...
aku: abg, kite nak benti keje
my syg: saba la dulu...bnyk nak kene pike..umah lg...kete lg...mcm2 nk kene byr..laki zaman skang..tu yg di pike..tapi mmg de yg byr pun..hihihi
aku: ala...nak benti gak
my syg : ok..kalo benti syg nak watpe??
aku: wat la bisnes pape..tak pun wat kek ke...
my syg : ish nak benti tp xprepair pape lg as backup...dah xyah..
aku : sob...sob...sob....sedih...
tapi lepas dpt call dari OMRON...xpike dah...hahaha....

No comments:

Post a Comment