Our LOVE

Daisypath Anniversary tickers
cinta mampu mengubah segala..namun kita tetap sama..andai kita lalang..maka matilah kita dibawanya..andai kita madu..maka bahagia jadinya..

nuffnang

Tuesday, September 11, 2012

REVIEW DAY

Hari dah boleh senyum balik sebab keyboard dah elok balik dah....senyum kwn2....
senyum la...senyum lah...ahai cek mek molek
rase mcm lame tak mencoret2 dlm blog ni...gara2 banyak sgt umah terbuka...mmg ku pegi melantak jela...hari ni rasa cam nak upload gambar yg x berkaitan...boleh gitu????aku punye blog,,,sukati aku la tak boleh pun aku wat gk kan...serupa x yah tanya...hihihi...
my son terpahat kat tangga tunggu ayah servis kete.... i think last 2 weeks kot...
lepas duk upload gambar my son tu,tetibe terpandang lak wallet ni...cantik kan???persan sendiri actually mt hubby beli kat germany....mahal k...fossil..ko hado...hahaha...gelak jht...n background belakang tu my workstation la...ofis buruk...hahahaha....
lepas upload gmbr wallet,teringat lak kejadian last saturday..konon nak jln2 lepas open house umah boss....tapi kwn2 my hubby nak dtg lak....rase dlm 5 family kot...mmg ramai....penuh umah ku yg somel tu...sbbkn last minit, so nk msk fusili jela...so, sempat lg posing mcm kt atas tu....time tu dh kul 6...my hubby ask me, sempat ke....ku kt la sempat...ala msk spageti kn kejap je...diorg nk dtg 8.15...k la tu...tetibe laki aku gi singgah kedai kete kat sijangkang lak...time tu dh 6.30...sebuk duk menawar ngn apek tu utk pasang modula...tup2 dh 7.20....then sampai umah 7.30...semayang maghrib lum...mandi pun belum...anak bujang aku pun x mandi lg...pe lg...bersilat la aku...nasib aqis dtg...kul 8 br start nak memotong bhn2...nk rebus fusili...8.15 diorg dtg,aku maseh kelam kabut kt dapur...aku leburkan sume dlm kuali...at last 8.30 semua siap...dapur pun dah tenang mcm asal...tp aku tak rase la plak...takut la diorg kt xsedap...msk kelam kabut...tapi aku tgk diorg tambah 2 kali...siap ade yg tanye resepi...sedap la tu...hihihi..plz nurul...jgn perasan sgt...ade yg mkn ckit je pun kn...mybe diorg lapo pepun kesimpulanya, plz be prepaid....

No comments:

Post a Comment