Our LOVE

Daisypath Anniversary tickers
cinta mampu mengubah segala..namun kita tetap sama..andai kita lalang..maka matilah kita dibawanya..andai kita madu..maka bahagia jadinya..

nuffnang

Wednesday, September 12, 2012

1st day Ber 'ACAI'

Walaupun hakikatnya aku dah ada ACAI panggilan utk laki aku tapi aku still nak try gk acaiberry ni gara2 tgk adik aku yg br mkn 2weeks dah turun berat bdn cam aku cite kat entry lepas...mama aku pun join sekali...so,arini bermula kitorang mengACAIkan diri....hihihi...aku ni mmg r nampak cam dah slim perasan plak..tlg jgn muntah baca ye ta[i yg x bestnye bile org teka berat mesti cakap...emmm akak rase berat ko dalam 55kg kan???mmg x la...tu masa bile pun aku x igt...pastu mesti diorg kata,yeke kalo tahu berat aku sebenar...nampak cm kurus je...so, aku harusla menyahut cabaran biar jadi 55kg...boleh???mmg aku jadi kerempeng lah...so,nantikan new weight dari aku for 2 weeks lagi k....daaa....
gambar raya kat atas feri to penang...sesaje letak utk gambar before and after....

No comments:

Post a Comment