Our LOVE

Daisypath Anniversary tickers
cinta mampu mengubah segala..namun kita tetap sama..andai kita lalang..maka matilah kita dibawanya..andai kita madu..maka bahagia jadinya..

nuffnang

Friday, September 14, 2012

bad luck????

adei...tiap kali aku naik kelisa aqis mesti ade yg rosak...aku ke yg malang...waaa...1st nek kompresor de problem...2nd nek bateri problem...ni yg ke 3 entah pe lak...tetibe aircond makin slow....memang berpeluh la ptg kang aku balik....huhuhu....
sampai kan arini xsempat nak snap pe yg aku sarapan as memenuhi 3rd day beracai....pepun cam bese...2 keping roti as breakfast....air just air kosong...tapi bukan sebarang air....beyond water k...from zhulian promote2....mmg sgt bagus sbb aku dah pun menggunakannya....air tu mmg dirawat bukan setakat tapis je....dan yg paling penting halal k...tu yg penting utk org islam....sambil gunakan produk boleh dapat income tanpa batasan...takyah nak meniaga mcm makcik2 tu duk angkat barang penuh bonet kete..nak tahu????ask me k....
gambar ni aku copy dari laman web zhulian
kalo nak tahu lebih lanjut boleh tgk kat laman web zhulian
meal for lunch
rojak mee and cendol pulut...and suprisingly sgt2 kenyang....so, d ACAI sedang bekerja....

No comments:

Post a Comment